Tefal GC7228 OptiGrill+ XL GC7228 contactgrill - Reviews

• Best Reviewed nov 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GC7228 OptiGrill+ XL GC7228 contactgrill op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Rotterdam010 19-05-2024

Top materiaal

Heel erg handig, verschillende opties die uit daadwerkelijk bewijzen het te kunnen doen op de juiste tijd en kwaliteit van maken.

Ik raad het heel sterk aan voor in de keuken!

Pluspunten

• Meerdere opties
  • Nauwkeurig tijd

Tefal Optigrill+ 12-01-2024

Zeer solide apparaat

Na verschillende contactgrills te hebben gehad, bevalt deze tot nu toe als beste! Apparaat is zeer solide, heeft veel mogelijkheden en is zeer goed schoon te houden. Platen laten zich makkelijk verwijderen en schoonmaken. Bereiding van vis, vlees, tosti’s gaat zeer goed. Apparaat verwarmt goed, producten worden goed gaar. Daar waar bij goedkopere grills de buitenkant zwart is, en de binnenkant nog rauw is, zorgt deze voor een perfect gegaard product. Ik ben zeer tevreden en ben blij dat ik voor een duurdere variant gekozen heb. Grillen is niet alleen in de zomer leuk, maar dus ook thuis onder de afzuigkap.
Heel erg blij met zo’n mooi apparaat

Pluspunten

• Wordt zeer warm!
  • Gaart geleidelijk

M***************@g******** 24-12-2023

De nieuwe grill is eenvoudig in gebruik en voldoet volledig aan de verwachtingen. Handig, efficiënt, de perfecte keuze voor het bereiden van heerlijke gerechten.

i**************@h********** 31-05-2023

Optigrill xl

wat een prachtig en vooral slim apparaat.
Niks is te gek voor deze oprigrill.
Complete maaltijden kunnen hierop bereid worden.
Sinds kort moeder van een prachtig meisje en ik zal dit apparaat dan ook zeer vaak gebruiken, om wat mama vet kwijt te raken door geen vetten meer te hoeven gebruiken, maar ook om veel tijd te besparen en naast mijn drukke baan meer tijd voor haar over te houden en wanneer ze groter is zal ik de bakingtray aanschaffen. Zodat we samen kunnen bakken.

Pluspunten

• Bereiding van complete maaltijden
  • Makkelijk schoon te maken
  • Slim apparaat
  • Zeer veel opties om erbij aan te schaffen